Walking In The Sun :: We Are Anonymous , We Never Forgive , We Never Forget , EXPECT Us ! Anonymous Malaysia,,,,Bewax Mengkarong TeamSiders !

Friday 9 November 2012

Ex Girlfriend

Log [ E x ]

Seseorang yang aku sayang tak akan aku lupekan
kenangan yang terindah mase aku dengan die..

Sebelum aku kenal @ jumpa die ,aku paling suke kutuk die,,
 adoi !! kene pukul ,,haha....saat tu aku mule suke die...
argh mampus lah,,,pendek kan cite,,,aku pun terus kapel nan die,,,
haha....putus 3 kali ngan die..aku pujuk balik...dan akhirnye putus gak sampai skarang..
hurmm....
3 tahun aku kapel nan die... Aku Sayang kat die sgt2.....
ap yang aku dengar cite buruk pasal die aku tak amik kesah...

Kalau aku kapel ngan orang lain , Dalam Hati aku TEtap Si Dia -NZA-...

Sukarnya ku meninggalkan dirimu,
Tak ingin melupakan dirimu,
Aku sayang dan aku rindu,
Betapa Ku MENCINTAIMU

Sayangku Pulanglah Kepangkuanku,
Tanpa Mu Hidup Ku tak menentu,
Rasa Hampa dan rasa kecewa,
Pulanglah Sayangku,,

No comments:

Post a Comment